Admitere
Rezultate Admitere 2024
Rezultatele finale obținute la concursul de admitere la doctorat 2024
***
Rezultatele obținute la concursul de admitere la doctorat, sesiunea septembrie 2024
Rezultatele obținute la concursul de admitere la doctorat, sesiunea iulie 2024
Informații Admitere 2024
Calendar admitere la DOCTORAT - sesiunea IULIE 2024:
15 – 19 iulie 2024, până la ora 14:00 |
înscrierea online a candidaților la concursul de admitere, în platforma de admitere dedicată : https://admitere.ubbcluj.ro |
22 – 26 iulie 2024 |
desfășurarea probelor din cadrul concursului de admitere – și contestații* |
26– 30 iulie 2024, până la ora 14:00 |
confirmarea ocupării locurilor, online în platforma de admitere și la școlile doctorale prin încărcarea, respectiv depunerea documentelor necesare în platformă și fizic la școlile doctorale. |
31 iulie 2024 |
afișarea rezultatelor finale, la școlile doctorale, sesiunea iulie |
30 septembrie 2024 |
înmatricularea candidaților admiși |
CALENDAR probe admitere sesiunea IULIE 2024
PSIHOLOGIE COGNITIVĂ APLICATĂ
Examenul începe cu proba scrisă (din Bibliogratia indicată pe pagina web a Școlii Doctorale) și este urmat de susținerile de proiecte de cercetare (pe tema de cercetare pe care se dorește a fi dezvoltaă în cadrul studiilor de doctorat).
1 |
Prof. univ. dr. BENGA Oana |
Psihologie |
24.07.2024
ora 09:00 examen scris
ora 10:30 examen interviu (prezentare
proiect de cercetare)
|
Universitatea Babeș-Bolyai,
Sala 204
Calea Moților, nr.11, Cluj-Napoca
|
2 |
Prof. univ. dr. CURȘEU Petru |
Psihologie |
||
3 |
Prof. univ. dr. MIU Andrei |
Psihologie |
||
4 |
Prof. univ. dr. OPRE Adrian |
Psihologie |
||
5 |
Prof. univ. dr. VISU-PETRA Laura |
Psihologie |
||
6 |
Conf. univ. dr. NEGRU-SUBȚIRICĂ Oana |
Psihologie |
* Candidații care se înscriu fără certificat de competență lingvistică, vor susține interviul în limba engleză.
Important!
Platforma online de înscriere la doctorat: https://admitere.ubbcluj.ro.
Adresa Secretariatului Școlii Doctorale pentru confirmarea ocuparii locurilor în vederea înmatriculării, fizic, în locația: UBB | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației
Cluj-Napoca, str. Moților, nr. 11, sala 203 (etaj 2) | T: 0264 594 408
Adresa de contact pentru contestații:
Mai multe detalii legate de:
- TEMATICĂ și BIBLIOGRAFIE găsiți mai jos
- METODOLOGIA de Admitere la doctorat 2024 găsiți aici, date generale - aici
- CALENDAR Admitere la doctorat 2024 găsiți aici.
Informații Admitere 2024
Calendar admitere la DOCTORAT - sesiunea SEPTEMBRIE 2024:
4 – 9 septembrie 2024, până la ora 14:00 |
înscrierea online a candidaților la concursul de admitere, în platforma de admitere dedicată : https://admitere.ubbcluj.ro |
10 – 16 septembrie 2024 |
desfășurarea probelor din cadrul concursului de admitere – și contestații* |
16– 19 septembrie 2024, până la ora 14:00 |
confirmarea ocupării locurilor, online și onsite. |
20 – 23 septembrie 2024 |
glisări, confirmări după glisări - online și onsite |
24 septembrie 2024 |
afișarea rezultatelor finale, la școlile doctorale, pentru sesiunile iulie septembrie |
30 septembrie 2024 |
înmatricularea candidaților admiși |
CALENDAR probe admitere sesiunea SEPTEMBRIE 2024
PSIHOLOGIE COGNITIVĂ APLICATĂ
Examenul începe cu proba scrisă (din Bibliogratia indicată pe pagina web a Școlii Doctorale) și este urmat de susținerile de proiecte de cercetare (pe tema de cercetare pe care se dorește a fi dezvoltaă în cadrul studiilor de doctorat).
1 |
Prof. univ. dr. BENGA Oana |
Psihologie |
10.09.2024 ora 09:00 examen scris 13.09.2024 ora 10:00 interviu (prezentare proiect de cercetare) |
Institut
Psihologie
Sala IP 1
str.Republicii,
nr.37
Cluj-Napoca
|
2 |
Prof. univ. dr. MIU Andrei |
Psihologie |
10.09.2024 ora 09:00 examen scris
13.09.2024 ora 10:00 interviu (prezentare proiect de cercetare)
|
|
3 |
Prof. univ. dr. OPRE Adrian |
Psihologie |
10.09.2024 ora 09:00 examen scris
13.09.2024 ora 10:00 interviu (prezentare proiect de cercetare)
|
|
4 |
Conf. univ. dr. NEGRU-SUBȚIRICĂ Oana |
Psihologie |
10.09.2024 ora 09:00 examen scris
13.09.2024 ora 10:00 interviu (prezentare proiect de cercetare)
|
* Candidații care se înscriu fără certificat de competență lingvistică, vor susține interviul în limba engleză.
Important!
Platforma online de înscriere la doctorat: https://admitere.ubbcluj.ro.
Adresa Secretariatului Școlii Doctorale pentru confirmarea ocuparii locurilor în vederea înmatriculării, fizic, în locația: UBB | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației
Cluj-Napoca, str. Moților, nr. 11, sala 203 (etaj 2) | T: 0264 594 408
Adresa de contact pentru contestații:
Important!
Platforma online de înscriere la doctorat: https://admitere.ubbcluj.ro
Bibliografie & Tematică:
Tematică
- Designul cercetării în psihologie
- Regresie simplă și multiliniară în analiza datelor
- Parametric și neparametric în prelucrarea datelor
- Interacțiunea cogniție-emoție și reglarea emoțională
- Personalitatea: modelare, diagnoza și intervenții
- Risc, vulnerabilitate, reziliență
- Dezvoltare și funcționare cognitivă și socio-emoțională
Bibliografie*
Beck, A. T., Freeman, A., & Davis, D. D. (2014). General principles and specialized techniques in cognitive therapy of personality disorders. În A. T. Beck, D. D. Davis, & A. Freeman (Ed.), Cognitive Therapy of Personality Disorders (pag. 97-124). New York, NY: The Guilford Press.
Birney, D. P.,& Sternberg, R. J. (2011). The development of cognitive abilities. În M. H. Bornstein & M. E. Lamb (Editori), Developmental science: An advanced textbook (pag. 353-388).New York, NY: Taylor & Francis.
Gross, J.J. (2014). Emotion regulation: Conceptual and empirical foundations. În J.J. Gross (Editor), Handbook of emotion regulation (ediția a 2-a, pag. 3-20). New York, NY: Guilford.
Denham, S. A., Bassett, H., &Wyatt. T. (2014). The Socialization of Emotional Competence. În J. E. Grusec & P. D. Hastings (Editori), Handbook of Socialization: Theory and Research (ed. a 2-a, pag. 590-613). New York, NY: Guilford Press.
Field, A., & Hole, G. (2003). How to Design and Report Experiments (pag. 3-104, 159-233). Whiltshire, UK: Sage Publications.
Frazier, P. A., Tix, A. P., & Barron, K. E. (2004). Testing moderator and mediator effects in counseling psychology research. Journal of Counseling Psychology, 51(1), 115-134.
Huntsinger, J. R. & Schnall, S. (2013). Emotion-cognition interactions. In D. Reisberg (Editor), The Oxford handbook of cognitive psychology (pag. 571-584). New York, NY: Oxford University Press.
Masten, A. S., & Narayan A. J. ( 2012). Child development in the context of disaster, war, and terrorism: Pathways of risk and resilience. Annual Review of Psychology63, 227-257.
Watson, D. (2013). Personality assessment. Noba textbook series: Psychology. Champaign, IL: DEF. Online: http://nobaproject.com/modules/personality-assessment
Adresa Secretariatul Școlii Doctorale pentru confirmarea ocuparii locurilor în vederea înmatriculării, fizic, în locația:
UBB | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației
Cluj-Napoca, str. Moților, nr. 11, sala 203 (etaj 2) | T: 0264 594 408
Adresa de contact pentru nelămuriri, întrebări, contestații:
***
Doctoral School in Applied Cognitive Psychology
The Doctoral School Applied Cognitive Psychology aims to train researchers in the field of cognitive psychology, cognitive science and related applied fields, including those related to development, justice, health, education and organizational environment. The skills that this program targets are essential for fundamental and applied research activity in these fields, and the quality standards implemented in training and evaluation in the Doctoral School ensure the competitiveness of Ph.D. graduates on the job market both in Romania, and at the international level. The most important topics include (but are not limited to): emotion and cognition – mechanisms, assessment, applications; cognitive and emotional development in childhood and adolescence, typical and atypical; personality; organizational decision; risk and resilience in health.
Head of the Doctoral School
Professor Andrei C. Miu, Ph.D.
Council of the Doctoral School
Professor Oana Benga, Ph.D.
Professor Petru L. Curșeu, Ph.D.
Professor Ticu Constantin, Ph.D.
Ph.D. student Doris Rogobete
Ph.D. Supervisors
Professor Oana Benga, Ph.D.
Professor Adriana Băban, Ph.D.
Professor Petru Curșeu, Ph.D.
Professor Mircea Miclea, Ph.D.
Professor Andrei C. Miu, Ph.D.
Professor Adrian Opre, Ph.D.
Assoc. Professor Laura Visu-Petra, Ph.D.
Assoc. Professor Oana Negru-Subțirică, Ph.D.
Course sheets