Admitere
Rezultate Admitere 2024
Rezultatele finale obținute la concursul de admitere la doctorat 2024
***
Rezultatele obținute la concursul de admitere la doctorat, sesiunea septembrie 2024
Rezultatele obținute la concursul de admitere la doctorat, sesiunea iulie 2024
Informații Admitere 2024
Calendar admitere la DOCTORAT - sesiunea IULIE 2024:
15 – 19 iulie 2024, până la ora 14:00 |
înscrierea online a candidaților la concursul de admitere, în platforma de admitere dedicată : https://admitere.ubbcluj.ro |
22 – 26 iulie 2024 |
desfășurarea probelor din cadrul concursului de admitere – și contestații* |
26– 30 iulie 2024, până la ora 14:00 |
confirmarea ocupării locurilor, online în platforma de admitere și la școlile doctorale prin încărcarea, respectiv depunerea documentelor necesare în platformă și fizic la școlile doctorale. |
31 iulie 2024 |
afișarea rezultatelor finale, la școlile doctorale, sesiunea iulie |
30 septembrie 2024 |
înmatricularea candidaților admiși |
CALENDAR probe admitere sesiunea IULIE 2024
PSIHOLOGIE COGNITIVĂ APLICATĂ
Examenul începe cu proba scrisă (din Bibliogratia indicată pe pagina web a Școlii Doctorale) și este urmat de susținerile de proiecte de cercetare (pe tema de cercetare pe care se dorește a fi dezvoltaă în cadrul studiilor de doctorat).
1 |
Prof. univ. dr. BENGA Oana |
Psihologie |
24.07.2024
ora 09:00 examen scris
ora 10:30 examen interviu (prezentare
proiect de cercetare)
|
Universitatea Babeș-Bolyai,
Sala 204
Calea Moților, nr.11, Cluj-Napoca
|
2 |
Prof. univ. dr. CURȘEU Petru |
Psihologie |
||
3 |
Prof. univ. dr. MIU Andrei |
Psihologie |
||
4 |
Prof. univ. dr. OPRE Adrian |
Psihologie |
||
5 |
Prof. univ. dr. VISU-PETRA Laura |
Psihologie |
||
6 |
Conf. univ. dr. NEGRU-SUBȚIRICĂ Oana |
Psihologie |
* Candidații care se înscriu fără certificat de competență lingvistică, vor susține interviul în limba engleză.
Important!
Platforma online de înscriere la doctorat: https://admitere.ubbcluj.ro.
Adresa Secretariatului Școlii Doctorale pentru confirmarea ocuparii locurilor în vederea înmatriculării, fizic, în locația: UBB | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației
Cluj-Napoca, str. Moților, nr. 11, sala 203 (etaj 2) | T: 0264 594 408
Adresa de contact pentru contestații:
Mai multe detalii legate de:
- TEMATICĂ și BIBLIOGRAFIE găsiți mai jos
- METODOLOGIA de Admitere la doctorat 2024 găsiți aici, date generale - aici
- CALENDAR Admitere la doctorat 2024 găsiți aici.
Informații Admitere 2024
Calendar admitere la DOCTORAT - sesiunea SEPTEMBRIE 2024:
4 – 9 septembrie 2024, până la ora 14:00 |
înscrierea online a candidaților la concursul de admitere, în platforma de admitere dedicată : https://admitere.ubbcluj.ro |
10 – 16 septembrie 2024 |
desfășurarea probelor din cadrul concursului de admitere – și contestații* |
16– 19 septembrie 2024, până la ora 14:00 |
confirmarea ocupării locurilor, online și onsite. |
20 – 23 septembrie 2024 |
glisări, confirmări după glisări - online și onsite |
24 septembrie 2024 |
afișarea rezultatelor finale, la școlile doctorale, pentru sesiunile iulie septembrie |
30 septembrie 2024 |
înmatricularea candidaților admiși |
CALENDAR probe admitere sesiunea SEPTEMBRIE 2024
PSIHOLOGIE COGNITIVĂ APLICATĂ
Examenul începe cu proba scrisă (din Bibliogratia indicată pe pagina web a Școlii Doctorale) și este urmat de susținerile de proiecte de cercetare (pe tema de cercetare pe care se dorește a fi dezvoltaă în cadrul studiilor de doctorat).
1 |
Prof. univ. dr. BENGA Oana |
Psihologie |
10.09.2024 ora 09:00 examen scris 13.09.2024 ora 10:00 interviu (prezentare proiect de cercetare) |
Institut
Psihologie
Sala IP 1
str.Republicii,
nr.37
Cluj-Napoca
|
2 |
Prof. univ. dr. MIU Andrei |
Psihologie |
10.09.2024 ora 09:00 examen scris
13.09.2024 ora 10:00 interviu (prezentare proiect de cercetare)
|
|
3 |
Prof. univ. dr. OPRE Adrian |
Psihologie |
10.09.2024 ora 09:00 examen scris
13.09.2024 ora 10:00 interviu (prezentare proiect de cercetare)
|
|
4 |
Conf. univ. dr. NEGRU-SUBȚIRICĂ Oana |
Psihologie |
10.09.2024 ora 09:00 examen scris
13.09.2024 ora 10:00 interviu (prezentare proiect de cercetare)
|
* Candidații care se înscriu fără certificat de competență lingvistică, vor susține interviul în limba engleză.
Important!
Platforma online de înscriere la doctorat: https://admitere.ubbcluj.ro.
Adresa Secretariatului Școlii Doctorale pentru confirmarea ocuparii locurilor în vederea înmatriculării, fizic, în locația: UBB | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației
Cluj-Napoca, str. Moților, nr. 11, sala 203 (etaj 2) | T: 0264 594 408
Adresa de contact pentru contestații:
Important!
Platforma online de înscriere la doctorat: https://admitere.ubbcluj.ro
Bibliografie & Tematică:
Tematică
- Designul cercetării în psihologie
- Regresie simplă și multiliniară în analiza datelor
- Parametric și neparametric în prelucrarea datelor
- Interacțiunea cogniție-emoție și reglarea emoțională
- Personalitatea: modelare, diagnoza și intervenții
- Risc, vulnerabilitate, reziliență
- Dezvoltare și funcționare cognitivă și socio-emoțională
Bibliografie*
Beck, A. T., Freeman, A., & Davis, D. D. (2014). General principles and specialized techniques in cognitive therapy of personality disorders. În A. T. Beck, D. D. Davis, & A. Freeman (Ed.), Cognitive Therapy of Personality Disorders (pag. 97-124). New York, NY: The Guilford Press.
Birney, D. P.,& Sternberg, R. J. (2011). The development of cognitive abilities. În M. H. Bornstein & M. E. Lamb (Editori), Developmental science: An advanced textbook (pag. 353-388).New York, NY: Taylor & Francis.
Gross, J.J. (2014). Emotion regulation: Conceptual and empirical foundations. În J.J. Gross (Editor), Handbook of emotion regulation (ediția a 2-a, pag. 3-20). New York, NY: Guilford.
Denham, S. A., Bassett, H., &Wyatt. T. (2014). The Socialization of Emotional Competence. În J. E. Grusec & P. D. Hastings (Editori), Handbook of Socialization: Theory and Research (ed. a 2-a, pag. 590-613). New York, NY: Guilford Press.
Field, A., & Hole, G. (2003). How to Design and Report Experiments (pag. 3-104, 159-233). Whiltshire, UK: Sage Publications.
Frazier, P. A., Tix, A. P., & Barron, K. E. (2004). Testing moderator and mediator effects in counseling psychology research. Journal of Counseling Psychology, 51(1), 115-134.
Huntsinger, J. R. & Schnall, S. (2013). Emotion-cognition interactions. In D. Reisberg (Editor), The Oxford handbook of cognitive psychology (pag. 571-584). New York, NY: Oxford University Press.
Masten, A. S., & Narayan A. J. ( 2012). Child development in the context of disaster, war, and terrorism: Pathways of risk and resilience. Annual Review of Psychology63, 227-257.
Watson, D. (2013). Personality assessment. Noba textbook series: Psychology. Champaign, IL: DEF. Online: http://nobaproject.com/modules/personality-assessment
Adresa Secretariatul Școlii Doctorale pentru confirmarea ocuparii locurilor în vederea înmatriculării, fizic, în locația:
UBB | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației
Cluj-Napoca, str. Moților, nr. 11, sala 203 (etaj 2) | T: 0264 594 408
Adresa de contact pentru nelămuriri, întrebări, contestații: